TERMENI SI CONDITII
Drepturile si obligatiile Agentiei
1. În cazul în care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile
esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze turistul cu cel
putin 15 zile înainte de data plecarii.
2. Agentia poate sa modifice pretul contractului, în sensul majorarii
sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor
costurilor de transport, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor
de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi si aeroporturi si ale taxelor
de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de
servicii turistice contractat.
3. În cazul în care, dupa începerea calatoriei turistice, o parte importanta
din serviciile turistice prevazute în contract nu este realizata sau Agentia
constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:
a) sa ofere turistului alternative corespunzatoare în vederea continuarii
calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice
oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;
b) sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile
turistice achitate si cele efectiv prestate în timpul calatoriei turistice;
c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzatoare
sau acesta nu le accepta din motive întemeiate, sa asigure fara costuri
suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în
alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile
neprestate.
4. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate
prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate
prin contract se datoreaza turistului;
b) când neîndeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora
sau unor împrejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii
nu le puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau de itinerar, întârzieri
în traficul mijloacelor de transport etc.).
5. Agentia are obligatia sa furnizeze în scris turistului, în termen de
…..... zile înainte de data plecarii, urmatoarele informatii:
a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul
ce urmeaza sa fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport
incluse în contract;
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei
locale a organizatorului si/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia,
un numar de apel de urgenta care sa îi permita contractarea organizatorului
si/sau a detailistului;
c) pentru calatoriile minorilor neînsotiti de parinti, informatii care
sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu
responsabilul de la locul cazarii copilului.
Drepturile si obligatiile turistului
1. În cazul în care turistul nu poate sa participe la calatoria turistica,
acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care îndeplineste
toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat,
cu obligatia de a anunta în scris Agentia cu cel putin 10 zile înaintea
datei de plecare. În acest caz Agentia reziliaza contractul cu turistul
care cesioneaza contractul si încheie un alt contract cu noul turist.
Pentru calatoriile individuale, în cazul în care mijlocul de transport
este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea
transferarii locului de zbor. Turistul care cedeaza pachetul sau de servicii,
precum si cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata pretului
calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei
cedari.
2. În cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament, turistul are obligatia
sa respecte programul de acordare a serviciilor în România, respectiv:
în statiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare
si se termina la ora 12,00 a zilei înscrise pe voucher ori pe biletul
de odihna si/sau de tratament; în statiunile din tara, altele decât cele
de pe litoral, cazarea se face începând cu ora 12,00 a zilei de intrare
si se termina cel târziu la ora 12,00 a zilei urmatoare celei înscrise
pe bilet.
3. În cazul în care preturile stabilite în contract sunt majorate cu peste
10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de
catre Agentie a sumelor platite.
4.1. Turistul este obligat sa comunice Agentiei, în termen de 5 zile calendaristice
de la primirea înstiintarii prevazute la cap. III pct. 1, hotarârea sa
de a opta pentru:
a) rezilierea contractului fara plata penalitatilor; sau
b) acceptarea noilor conditii ale contractului.
4.2. În cazul în care turistul reziliaza contractul sau Agentia anuleaza
calatoria turistica înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate
echivalenta sau superioara, propus de Agentie;
b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara,
propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.
4.3. În toate cazurile mentionate turistul are dreptul sa solicite Agentiei
si o despagubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului initial,
cu exceptia cazurilor în care:
a) anularea s-a facut datorita nerealizarii numarului minim de persoane
mentionat în contract, iar Agentia a informat în scris turistul cu cel
putin 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;
b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile,
independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu
au putut fi evitate în ciuda oricaror eforturi depuse, în aceasta nefiind
incluse suprarezervarile, caz în care responsabilitatea revine companiei
aeriene);
c) anularea s-a facut din vina turistului.
5. Turistul are dreptul sa rezilieze în orice moment, în tot sau în parte,
contractul, iar în cazul în care rezilierea îi este imputabila, este obligat
sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, cu exceptia
cazurilor de forta majora definite conform legii.
Daca turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau
a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului,
cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si încheierea
unui nou contract.
6. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa
de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, fara a putea
pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.
7. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele
sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher,
bilet de odihna si/sau de tratament), în vederea acordarii serviciilor
turistice.
Politica în materie de protectie a datelor cu caracter personal
Roxy Travel Family intelege si respecta importanta datelor dvs. personale. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice Roxy Travel Family administreaza în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
Respectam dreptul la intimitate al persoanelor care viziteaza site-ul nostru si comunica cu noi pe cale electronica. Aceasta sectiune are scopul de a va informa asupra modului in care www.roxytravel.ro colecteaza, foloseste si proceseaza informatiile cu caracter personal.
Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu practicile descrise in aceasta sectiune. Daca nu sunteti de acord cu aceasta politica de protectie a datelor cu caracter personal, va rugam sa nu utilizati acest site. Ne rezervam dreptul de a face modificari la aceasta politica de protectie a datelor cu caracter personal in orice moment. Orice modificari vor fi postate aici, iar modificarile se vor aplica pentru informatiile colectate ulterior publicarii. Va rugam sa revedeti periodic aceasta politica de protectie a datelor cu caracter personal pentru a va asigura ca sunteti informati cu privire la orice schimbari si la modul in care informatiile pot fi utilizate.
Aceste date va sunt solicitate in urmatoarele situatii:
– cand creati o rezervare sau cumparati un serviciu de pe pagina noastra web sau prin intermediul agentiei, prin e-mail, posta, fax sau telefon.
– cand va inscrieti la serviciul de newsletter sau diferite concursuri si promotii
Datele dumneavoastra sunt utilizate in urmatoarele scopuri:
– pentru a va asigura un serviciu la un standard inalt si pentru a va
ajuta sa utilizati la maximum resursele paginii noastre web.
– pentru a definitiva rezervarile si achizitiile pe care le-ati efectuat
prin intermediul site-ului nostru, precum si pentru a raspunde cat mai
eficient la cererile primite din partea dvs.
– pentru a va furniza un serviciu personalizat.
Datele despre dvs. pot fi divulgate catre partenerii nostri si vor fi folosite doar in scopul efectuarii cererii dvs. de rezervare.
Nu vom divulga aceste date catre alte terte parti, exceptand cazul in care aceste parti sunt implicate in procesul de efectuare a unei rezervari sau achizitii
Reclamatii
1. În cazul în care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Agentiei, cât si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).
2. Atât Agentia, cât si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. În cazul în care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie în scris, în termen de maximum ... zile calendaristice de la încheierea calatoriei, Agentia urmând ca, în termen de .... zile calendaristice, sa comunice turistului despagubirile care i se cuvin.
Asigurari
Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilitatii sau falimentului Agentiei la OMNIASIG Vienna Insurance Group, Bucuresti, Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, telefon: 021/4057420, fax: 021/213114490, email: office@omniasig.ro.
Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boala sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.
Conditii generale de rezervare a biletelor de avion
Contract de comercializare a serviciilor turistice
Solutionarea alternativă a litigiilor:
Brevet de turism
Plăti online prin: